![Svaz českých knihkupců a nakladatelů](/front-module/image/logo.png)
Nejen v podnikání a obchodě, ale v každé jiné oblasti nastávají situace, kdy je nutno vyjednávat, a to znamená připravit se na jednání, takticky klást otázky, pádně argumentovat a průběh vyjednávání objektivně zhodnotit. Kniha nejenže nabízí návod k osvojení si vyjednávacích technik, ale uvádí i praktické příklady verbálního vyjednávání doplněného patřičnými gesty a mimikou. Na závěr uvádí techniky vedoucí k úspěšnému zakončení vyjednávání a návod, jak používat paměťové mapy jako spolehlivého průvodce vyjednávacím procesem. Kniha tedy není určena pouze (manažerům a) obchodníkům, nýbrž každému, kdo se chce naučit účinně vyjednávat.
ISBN: | 978-80-7261-172-0 |
---|---|
EAN: | 9788072611720 |
Doporučená cena: | 240 Kč |
Počet stran | 132 stran |
Rozměr | 145x205 mm |
Pořadí vydání | 2. |
Datum vydání | 4. 12. 2007 |
Jazyk | český |
Vazba | lepená brožura, obálka s chlopněmi |
Nakladatelství | Management Press |
Tématická skupina | 2 - Společenské vědy; osvěta |
![](/front-module/image/logo.png)