![Svaz českých knihkupců a nakladatelů](/front-module/image/logo.png)
Od roku 2008 se u nás nezvyšuje produktivita práce, ve vyspělých zemích je situace obdobná. Management firem strká hlavy do písku a těší se, že to vyřeší růst na trhu. Ten se však obnovuje zvolna a nejistě. Běžně se uvádí, že produktivita poklesla nebo stagnuje kvůli krizi. Co když je to ale naopak? Naznačuje to i neustále balancování na hranici recese, kolísání od růstu nazpět k záporným hodnotám. Ocitli jsme se na konci jedné éry, a pokud nechceme uvíznout ve stagnaci, musíme udělat krok do nového období. Recese stíhá recesi, roste nespokojenost zaměstnanců. Kde hledat nové zdroje růstu? Podle výzkumu využívají například firmy jen 15 procent duševního potenciálu svých pracovníků. Jestliže tedy v oblasti technologií nevidíme růstový potenciál, zde máme 85 procent volného a nevyužitého prostoru. Řešení je jednouché: odstraňme bariéry a povzbuďme tvořivost.
ISBN: | 978-80-7261-427-1 |
---|---|
EAN: | 9788072614271 |
Doporučená cena: | 369 Kč |
Počet stran | 244 stran |
Rozměr | 145x205 mm |
Pořadí vydání | 1. |
Datum vydání | 2. 5. 2016 |
Vazba | kniha, brožovaná vazba |
Jazyk | český |
Nakladatelství | Management Press |
Tématická skupina | 1 - Ekonomika |
![](/front-module/image/logo.png)