Patří-li zájmové skupiny spolu s politickými stranami mezi klíčové kolektivní aktéry demokratických politických systémů, pak organizace zastupující podnikatele a zaměstnavatele zase představují jeden z nejvlivnějších typů zájmových skupin. Tato kniha analyzuje strategie, kterými podnikatelské a zaměstnavatelské organizace v České republice prosazují své zájmy vůči politické a byrokratické elitě. Zaměřuje se nejen na samotné metody prosazování zájmů, ale také na faktory, které ovlivňují jejich volbu, a na rozdíly mezi zaměstnavatelskými organizacemi a dalšími skupinami, které zastupují podnikatele.
ISBN: | 978-80-7325-258-8 |
---|---|
EAN: | 9788073252588 |
Doporučená cena: | 229 Kč |
Počet stran | 202 stran |
Rozměr | 142x205 mm |
Pořadí vydání | 1. |
Datum vydání | 22. 11. 2011 |
Jazyk | český |
Vazba | měkké desky, lepená brožura oříznutá po třech stranách |
Nakladatelství | Centrum pro studium demokracie a kultury |
Tématická skupina | 2 - Společenské vědy; osvěta |