Spojení: +420 272 660 644
Registrace Přihlásit se


Zapomenuté heslo

Základy marketingového práva a práva duševního vlastnictvíFundamentals of marketing law and intellectual property law

Základy marketingového práva a práva duševního vlastnictví. Fundamentals of marketing law and intellectual property law Učební text vhodný i pro neprávníky plynule vykládá institut práva duševního vlastnictví a práva mediálního, a to včetně mnoha názorných příkladů z právní praxe. Část mediálního práva představuje právní regulaci základních komunikačních kanálů od tisku, televize a rozhlasu k novým médiím a sociálním sítím. Výklad se zaměřuje na odpovědnost jednotlivých médií ale i jednotlivců vytvářejících mediální a reklamní obsah. Text seznamuje také s regulací reklamy, nekalou soutěží a stále významnějším právem na ochranu osobnosti. Bilingvální česko-anglické vydání.
ISBN:978-80-7408-173-6
EAN:9788074081736
Doporučená cena:153 Kč
Počet stran 136 stran
Datum vydání 12. 11. 2018
Pořadí vydání 1.
Jazyk český, anglický
Vazba měkké desky, lepená brožura oříznutá po třech stranách
Autor: Rudolf Leška
Autor: Eva Ondřejová
Nakladatelství Vysoká škola finanční a správní, a. s.
Tématická skupina 17 - VŠ skripta
Při poskytování služeb nám pomáhají cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas. Další informace