Základy marketingového práva a práva duševního vlastnictví. Fundamentals of marketing law and intellectual property law
Učební text vhodný i pro neprávníky plynule vykládá institut práva duševního vlastnictví a práva mediálního, a to včetně mnoha názorných příkladů z právní praxe. Část mediálního práva představuje právní regulaci základních komunikačních kanálů od tisku, televize a rozhlasu k novým médiím a sociálním sítím. Výklad se zaměřuje na odpovědnost jednotlivých médií ale i jednotlivců vytvářejících mediální a reklamní obsah. Text seznamuje také s regulací reklamy, nekalou soutěží a stále významnějším právem na ochranu osobnosti. Bilingvální česko-anglické vydání.
ISBN: | 978-80-7408-173-6 |
EAN: | 9788074081736 |
Doporučená cena: | 153 Kč |
Počet stran |
136 stran |
Datum vydání |
12. 11. 2018 |
Pořadí vydání |
1. |
Jazyk |
český, anglický |
Vazba |
měkké desky, lepená brožura oříznutá po třech stranách |
Autor: |
Rudolf Leška |
Autor: |
Eva Ondřejová |
Nakladatelství |
Vysoká škola finanční a správní, a. s. |
Tématická skupina |
17 - VŠ skripta |