Reklamní nálepky nebo známky? – Zjevem se jedná o známky jen zdánlivě, přestože někdo takové pojmenování užívá na základě rodové podoby s poštovní známkou. Okraje jsou perforované a vyobrazení na nich oplývá krásou. A také probouzejí nostalgii v přístavišti starých časů. Jedná se o dosud podrobněji nezmapovanou oblast propagační tvorby, poskytující naději ke sběratelským objevům. Skrývají se téměř neznámé, v zúženém koridoru zájmu sběratelů snad i proto, že nejsou, na rozdíl od poštovních známek, nijak zvlášť ceněné (až na výjimky), nenesou žádnou nominální hodnotu a jejich rozvoj postupně zabrzdil a vytlačil mohutný příboj jiných způsobů reklamy včetně tvorby loga. Jejich pozici lze charakterizovat i větou, že jsou přilepeným cípem filatelie (filumenie) ve vzdáleně příbuzenském vztahu.
ISBN: | 978-80-7415-128-6 |
---|---|
EAN: | 9788074151286 |
Doporučená cena: | 129 Kč |
Počet stran | 63 stran |
Pořadí vydání | 1. |
Datum vydání | 29. 9. 2016 |
Vazba | kniha, vázaná vazba |
Jazyk | český |
Nakladatelství | Nová tiskárna Pelhřimov |
Tématická skupina | 2 - Společenské vědy; osvěta |