Spojení: +420 272 660 644
Registrace Přihlásit se


Zapomenuté heslo

Zálepky – pečetky – jiné známky

Reklamní nálepky nebo známky? – Zjevem se jedná o známky jen zdánlivě, přestože někdo takové pojmenování užívá na základě rodové podoby s poštovní známkou. Okraje jsou perforované a vyobrazení na nich oplývá krásou. A také probouzejí nostalgii v přístavišti starých časů. Jedná se o dosud podrobněji nezmapovanou oblast propagační tvorby, poskytující naději ke sběratelským objevům. Skrývají se téměř neznámé, v zúženém koridoru zájmu sběratelů snad i proto, že nejsou, na rozdíl od poštovních známek, nijak zvlášť ceněné (až na výjimky), nenesou žádnou nominální hodnotu a jejich rozvoj postupně zabrzdil a vytlačil mohutný příboj jiných způsobů reklamy včetně tvorby loga. Jejich pozici lze charakterizovat i větou, že jsou přilepeným cípem filatelie (filumenie) ve vzdáleně příbuzenském vztahu.

ISBN:978-80-7415-128-6
EAN:9788074151286
Doporučená cena:129 Kč
Počet stran 63 stran
Pořadí vydání 1.
Datum vydání 29. 9. 2016
Vazba kniha, vázaná vazba
Jazyk český
Nakladatelství Nová tiskárna Pelhřimov
Tématická skupina 2 - Společenské vědy; osvěta
Při poskytování služeb nám pomáhají cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas. Další informace