![Svaz českých knihkupců a nakladatelů](/front-module/image/logo.png)
Autorka této knihy si klade za cíl jasně zformulovat, uspořádat a rozčlenit velké množství složitých problémů, na které narazí každý designér ve snaze úspěšně a efektivně používat typografické postupy a metody, ale zároveň nechce tyto otázky příliš zjednodušovat. Kniha je určena pro designéry každého média, v němž hraje větší či menší roli písmo. Chce-li designér do hloubky porozumět tvarům písmen a umět je efektivně používat při své práci, nezbývá mu nic jiného než neustále experimentovat a vše pozorovat. V průběhu několikaleté praxe i studia se totiž jeho vhled do problematiky i jeho znalosti vyvíjejí a mění. Kniha byla napsána pro designéry snažící se prohloubit svou odbornou typografickou způsobilost a s úmyslem usnadnit jim cestu vpřed.
ISBN: | 978-80-7391-404-2 |
---|---|
EAN: | 9788073914042 |
Doporučená cena: | 499 Kč |
Počet stran | 208 stran |
Rozměr | 216x254 mm |
Pořadí vydání | 1. |
Datum vydání | 27. 8. 2010 |
Jazyk | český |
Vazba | měkké desky, brožura sešitá drátěnou sponkou |
Autor: | Pavel, Jan |
Překladatel: | Stříbrný, Petr |
Nakladatelství | Nakladatelství Slovart, s.r.o. |
Tématická skupina | 10 - Učebnice |
![](/front-module/image/logo.png)