![Svaz českých knihkupců a nakladatelů](/front-module/image/logo.png)
Publikace je přehledným studijním materiálem pro kurzy zabývající se obecným managementem. Přináší všechna hlavní témata, která jsou vstupenkou do studia této disciplíny, jako je například osobnost a role manažera, plánování a organizování, problematika stimulace a kontroly, rozhodování ve firmě a řízení týmů. Text je doplněn řadou praktických příkladů, otázek a případových studií a je zpracován jako průvodce studiem, který nenudí a dává podněty k zamyšlení.
ISBN: | 978-80-903858-7-0 |
---|---|
EAN: | 9788090385870 |
Doporučená cena: | 229 Kč |
Počet stran | 143 stran |
Pořadí vydání | 1. |
Datum vydání | 1. 12. 2009 |
Jazyk | český |
Vazba | měkké desky, lepená brožura oříznutá po třech stranách |
Nakladatelství | Newton Books, a.s. |
Tématická skupina | 1 - Ekonomika |
![](/front-module/image/logo.png)