Spojení: +420 272 660 644
Registrace Přihlásit se


Zapomenuté heslo

Základy podnikového managementu

Publikace je přehledným studijním materiálem pro kurzy zabývající se obecným managementem. Přináší všechna hlavní témata, která jsou vstupenkou do studia této disciplíny, jako je například osobnost a role manažera, plánování a organizování, problematika stimulace a kontroly, rozhodování ve firmě a řízení týmů. Text je doplněn řadou praktických příkladů, otázek a případových studií a je zpracován jako průvodce studiem, který nenudí a dává podněty k zamyšlení.

ISBN:978-80-903858-7-0
EAN:9788090385870
Doporučená cena:229 Kč
Počet stran 143 stran
Pořadí vydání 1.
Datum vydání 1. 12. 2009
Jazyk český
Vazba měkké desky, lepená brožura oříznutá po třech stranách
Nakladatelství Newton Books, a.s.
Tématická skupina 1 - Ekonomika
Při poskytování služeb nám pomáhají cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas. Další informace