Spojení: +420 272 660 644
Registrace Přihlásit se


Zapomenuté heslo

Základy moderního řízení kvality

Kniha se snaží podat základní představu o kvalitě a managementu kvality z hlediska organizace, která ji vytváří. Zároveň je část textu věnována i kvalitě z pohledu spotřebitele tak, aby byl pohled na kvalitu k dispozici z té druhé strany. Tím by měl čtenář získat ucelenou představu o kvalitě z obou stran úhlu pohledu. Text je využitelný pro výuku na vysokých školách ekonomického i technického zaměření i jako materiál pro pracovníky zainteresovaných resortů.

ISBN:978-80-86929-75-0
EAN:9788086929750
Doporučená cena:219 Kč
Počet stran 122 stran
Pořadí vydání 1.
Datum vydání 2. 10. 2011
Jazyk český
Vazba měkké desky, lepená brožura oříznutá po třech stranách
Nakladatelství Ekopress, s.r.o.
Tématická skupina 1 - Ekonomika
Při poskytování služeb nám pomáhají cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas. Další informace