Kniha se snaží podat základní představu o kvalitě a managementu kvality z hlediska organizace, která ji vytváří. Zároveň je část textu věnována i kvalitě z pohledu spotřebitele tak, aby byl pohled na kvalitu k dispozici z té druhé strany. Tím by měl čtenář získat ucelenou představu o kvalitě z obou stran úhlu pohledu. Text je využitelný pro výuku na vysokých školách ekonomického i technického zaměření i jako materiál pro pracovníky zainteresovaných resortů.
ISBN: | 978-80-86929-75-0 |
---|---|
EAN: | 9788086929750 |
Doporučená cena: | 219 Kč |
Počet stran | 122 stran |
Pořadí vydání | 1. |
Datum vydání | 2. 10. 2011 |
Jazyk | český |
Vazba | měkké desky, lepená brožura oříznutá po třech stranách |
Nakladatelství | Ekopress, s.r.o. |
Tématická skupina | 1 - Ekonomika |