Spojení: +420 272 660 644
Registrace Přihlásit se


Zapomenuté heslo

Základy mediální výchovy

Příručka mediální výchovy, kterou připravila společnost Partners Czech, o. p. s., spolu s Centrem pro mediální studia Fakulty sociálních studií UK v rámci projektu hrazeného Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem ČR. Metodický materiál pro výuku mediální výchovy seznamuje žáky a studenty s principy fungování médií, učí je kritickému přístupu k médiím a uvádí do základů mediální gramotnosti. Mediální výchova je jedno z průřezových témat, která se nově učí žáci ZŠ a SŠ. Kniha je určena pedagogům na 2. stupni ZŠ, SŠ a na všech typech gymnázií, vysokoškolským pedagogům, studentům pedagogiky a mediálních oborů na VŠ.

ISBN:978-80-7367-315-4
EAN:9788073673154
Doporučená cena:399 Kč
Počet stran 296 stran
Rozměr 160x230 mm
Pořadí vydání 1.
Datum vydání 29. 11. 2007
Jazyk český
Vazba slepá lepená brožura s přebalem
Nakladatelství PORTÁL, s. r. o.
Tématická skupina 2 - Společenské vědy; osvěta
Při poskytování služeb nám pomáhají cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas. Další informace