![Svaz českých knihkupců a nakladatelů](/front-module/image/logo.png)
Příručka mediální výchovy, kterou připravila společnost Partners Czech, o. p. s., spolu s Centrem pro mediální studia Fakulty sociálních studií UK v rámci projektu hrazeného Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem ČR. Metodický materiál pro výuku mediální výchovy seznamuje žáky a studenty s principy fungování médií, učí je kritickému přístupu k médiím a uvádí do základů mediální gramotnosti. Mediální výchova je jedno z průřezových témat, která se nově učí žáci ZŠ a SŠ. Kniha je určena pedagogům na 2. stupni ZŠ, SŠ a na všech typech gymnázií, vysokoškolským pedagogům, studentům pedagogiky a mediálních oborů na VŠ.
ISBN: | 978-80-7367-315-4 |
---|---|
EAN: | 9788073673154 |
Doporučená cena: | 399 Kč |
Počet stran | 296 stran |
Rozměr | 160x230 mm |
Pořadí vydání | 1. |
Datum vydání | 29. 11. 2007 |
Jazyk | český |
Vazba | slepá lepená brožura s přebalem |
Nakladatelství | PORTÁL, s. r. o. |
Tématická skupina | 2 - Společenské vědy; osvěta |
![](/front-module/image/logo.png)