Spojení: +420 272 660 644
Registrace Přihlásit se


Zapomenuté heslo

Základy marketingu

Smyslem předloženého učebního textu je především prezentace látky, a to ve velmi koncentrované formě, která je obsahem předmětu Základy marketingu. Učební text je proto třeba považovat za základ, který je pak dále přednášejícím rozváděn, aktualizován a doplňován praktickými ukázkami.

ISBN:978-80-245-1760-5
EAN:9788024517605
Doporučená cena:90 Kč
Počet stran 220 stran
Rozměr 148x210 mm
Pořadí vydání 4.
Datum vydání 4. 4. 2011
Vazba kniha, brožovaná vazba
Jazyk český
Nakladatelství Vysoká škola ekonomická v Praze, Nakladatelství Oeconomica
Tématická skupina 999 - nezařazeno
Při poskytování služeb nám pomáhají cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas. Další informace