![Svaz českých knihkupců a nakladatelů](/front-module/image/logo.png)
Smyslem předloženého učebního textu je především prezentace látky, a to ve velmi koncentrované formě, která je obsahem předmětu Základy marketingu. Učební text je proto třeba považovat za základ, který je pak dále přednášejícím rozváděn, aktualizován a doplňován praktickými ukázkami.
ISBN: | 978-80-245-1760-5 |
---|---|
EAN: | 9788024517605 |
Doporučená cena: | 90 Kč |
Počet stran | 220 stran |
Rozměr | 148x210 mm |
Pořadí vydání | 4. |
Datum vydání | 4. 4. 2011 |
Vazba | kniha, brožovaná vazba |
Jazyk | český |
Nakladatelství | Vysoká škola ekonomická v Praze, Nakladatelství Oeconomica |
Tématická skupina | 999 - nezařazeno |
![](/front-module/image/logo.png)