![Svaz českých knihkupců a nakladatelů](/front-module/image/logo.png)
Učební text čtenáře provede základním okruhem informací z managementu. Zaměřuje se na základní manažerské činnosti a vybrané manažerské techniky, které jsou využitelné v jednotlivých oblastech činnosti manažera. Text je rozdělen do sedmi hlavních kapitol, které odpovídají jednotlivým manažerským činnostem, odborný text je doplněn 25 vybranými manažerskými technikami. Každá kapitola obsahuje studijní cíle, otázky k zamyšlení, kontrolní otázky sloužící k ověření pochopení studia a korespondenční úkoly zaměřené na aplikaci získaných znalostí v praktických příkladech.
ISBN: | 978-80-244-2352-4 |
---|---|
EAN: | 9788024423524 |
Doporučená cena: | 199 Kč |
Počet stran | 126 stran |
Rozměr | 176x250 mm |
Pořadí vydání | 3. |
Datum vydání | 27. 4. 2010 |
Jazyk | český |
Vazba | měkké desky, lepená brožura oříznutá po třech stranách |
Nakladatelství | Univerzita Palackého v Olomouci |
Tématická skupina | 999 - nezařazeno |
![](/front-module/image/logo.png)