Spojení: +420 272 660 644
Registrace Přihlásit se


Zapomenuté heslo

Významné atributy podnikatelské orientace v segmentu malých a středních podniků

Významnou součástí monografie je prezentace výsledků výzkumu podnikatelského prostředí malých a středních podniků v České republice realizovaného v roce 2015 se zaměřením vedle přístupu podnikatelů k riziku i na podnikatelskou orientaci z pohledu jednotlivých prvků podnikatelské orientace a v dalším kroku na prvky podnikatelské orientace ve vztahu k vybraným sociodemografickým faktorům (pohlaví a věk podnikatele, vzdělání podnikatele, velikost a věk podniku). Při zpracování monografie byly využity standardní vědecké teoretické metody jako je metoda analýzy, syntézy, dedukce, indukce a komparace aplikované zejména v teoretické části v rámci zpracování literárních rešerší relevantních vědeckých článků ze světových databází Web of Science a Scopus a publikací zveřejněných v České a Slovenské republice. Při sběru, zpracování a 9 vyhodnocení získaných výsledků byly vedle výše uvedených teoretických metod použity praktické vědecké metody, jako je modelování, dotazník, metody popisné statistiky, regresní analýza a Studentův t-test.
ISBN:978-80-7454-679-2
EAN:9788074546792
Doporučená cena:237 Kč
Počet stran 244 stran
Datum vydání 05. 12. 2017
Pořadí vydání První
Jazyk český
Vazba měkké desky, lepená brožura oříznutá po třech stranách
Autor: Ludmila Kozubíková
Nakladatelství Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Tématická skupina 1 - Ekonomika
Při poskytování služeb nám pomáhají cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas. Další informace