![Svaz českých knihkupců a nakladatelů](/front-module/image/logo.png)
Lze nějak roztřídit přístupy učitelů k vyučování a rozhodnout, zda je některý lepší? Autoři vymezují tři základní typy přístupu učitelů k vyučování. Manažerský přístup chápe učitele jako manažera učení a získávání znalostí, dovedností, vědomostí a kompetencí. Facilitační přístup mají učitelé, kteří se zaměřují na rozvoj a péči o jedinečné schopnosti a osobnostní rysy každého žáka, podporují jeho autenticitu. Přístup „svobodného“ vzdělávání pohlíží na učitele jako na osvoboditele ducha. Autoři knihy vysvětlují silné a slabé stránky každého z přístupů a ilustrují jednotlivé přístupy řadou příkladů. Jejich cílem je umožnit učiteli kriticky zhodnotit svůj vlastní vyučovací styl, porozumět jeho přednostem a nedostatkům, případně – u studentů učitelství – uvědoměle si svůj styl vytvářet.
ISBN: | 978-80-7367-471-7 |
---|---|
EAN: | 9788073674717 |
Doporučená cena: | 229 Kč |
Počet stran | 128 stran |
Rozměr | 160x230 mm |
Pořadí vydání | 1. |
Datum vydání | 23. 10. 2008 |
Jazyk | český |
Vazba | měkké desky, lepená brožura oříznutá po třech stranách |
Překladatel: | Starý, Karel |
Nakladatelství | PORTÁL, s. r. o. |
Tématická skupina | 2 - Společenské vědy; osvěta |
![](/front-module/image/logo.png)