Spojení: +420 272 660 644
Registrace Přihlásit se


Zapomenuté heslo

Využití nových trendů v marketingové komunikaci ve veřejném sektoruTeze disertační práce

V tezích disertační práce autorka předkládá svůj návrh postupu při plnění cíle disertační práce. Tématem disertační práce jsou nové trendy v marketingové komunikaci a jejich využití ve veřejném sektoru. Hlavním cílem je zjistit zda, v jakých oblastech a jakým způsobem jsou a mohou být nové trendy v marketingové komunikaci ve veřejném sektoru využívány.

ISBN:978-80-7454-060-8
EAN:9788074540608
Doporučená cena:80 Kč
Počet stran 32 stran
Pořadí vydání 1.
Datum vydání 15. 8. 2011
Jazyk český
Vazba měkké desky, brožura sešitá drátěnou sponkou
Nakladatelství Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Tématická skupina 999 - nezařazeno
Při poskytování služeb nám pomáhají cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas. Další informace