![Svaz českých knihkupců a nakladatelů](/front-module/image/logo.png)
V tezích disertační práce autorka předkládá svůj návrh postupu při plnění cíle disertační práce. Tématem disertační práce jsou nové trendy v marketingové komunikaci a jejich využití ve veřejném sektoru. Hlavním cílem je zjistit zda, v jakých oblastech a jakým způsobem jsou a mohou být nové trendy v marketingové komunikaci ve veřejném sektoru využívány.
ISBN: | 978-80-7454-060-8 |
---|---|
EAN: | 9788074540608 |
Doporučená cena: | 80 Kč |
Počet stran | 32 stran |
Pořadí vydání | 1. |
Datum vydání | 15. 8. 2011 |
Jazyk | český |
Vazba | měkké desky, brožura sešitá drátěnou sponkou |
Nakladatelství | Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
Tématická skupina | 999 - nezařazeno |
![](/front-module/image/logo.png)