![Svaz českých knihkupců a nakladatelů](/front-module/image/logo.png)
Zaměřte se na způsob, jakým vysíláte svá sdělení a staňte se moderátorem pozitivních zpráv a změn! Všichni jsme moderátoři. Každý z nás neustále „vysílá“ informace ostatním, dokonce i když mlčí. Obchodníci šíří takové informace, aby nalákali potenciální zákazníky ke koupi. Manažeři vysílají svým týmům přenosy týkající se nových i stávajících projektů. Rodiče přenášejí na své děti motivaci a formují jejich celoživotní způsob komunikace. A televize na nás svým vysíláním působí, aniž si to mnohdy uvědomujeme. Slova i gesta mohou v lidech vzbuzovat strach z neúspěchu nebo naopak chuť hledat nová řešení. Klíč je ve způsobu komunikace. Nárůst produktivity o 31 %, zvýšení tržeb o 37 %, o 23 % nižší úroveň stresu… Nová komunikační strategie vás naučí jak: - naočkovat svůj mozek proti stresu - vést i nepříjemnou konverzaci v pozitivním duchu - si poradit s negativními lidmi - sdílet špatné zprávy Kniha se zásadně liší od jiných osobně-rozvojových titulů. Ukazuje totiž, jak udělat šťastným nejen sebe, ale i lidi kolem nás – naše kolegy, rodinu, přátele.
ISBN: | 978-80-265-0518-1 |
---|---|
EAN: | 9788026505181 |
Doporučená cena: | 349 Kč |
Počet stran | 264 stran |
Rozměr | 167x225 mm |
Pořadí vydání | 1. |
Datum vydání | 22. 8. 2016 |
Vazba | kniha, brožovaná vazba |
Jazyk | český |
Nakladatelství | BizBooks |
Tématická skupina | 2 - Společenské vědy; osvěta |
![](/front-module/image/logo.png)