![Svaz českých knihkupců a nakladatelů](/front-module/image/logo.png)
Publikace se zaměřuje na vybrané aspekty řízení ubytovacích zařízení a realizaci ubytovacích služeb. Svým pojetím začleňuje problematiku do širších souvislostí, s důrazem na cestovní ruch. Vytváří obraz o jednotlivých typech a vlastnostech ubytovacích zařízení a jejich služeb, pojednává o ekonomicko-manažerských aspektech realizace ubytovacích služeb a poukazuje na vybraná technická a technologická řešení. V neposlední řadě pokrývá také některé aktuální výzvy a náměty z oblasti hotelového marketingu a prodeje. Kniha přináší nejen aktuální pohledy, pojetí a statistiky současného stavu výše uvedených oblastí, ale snaží se také přinášet náměty aplikace nových, mnohdy jen zatím pilotně zaváděných metod a nástrojů v oblasti hotelového developmentu, procesního řízení, marketingu apod.
ISBN: | 978-80-7552-253-5 |
---|---|
EAN: | 9788075522535 |
Doporučená cena: | 550 Kč |
Počet stran | 352 stran |
Pořadí vydání | 1. |
Datum vydání | 25. 5. 2016 |
Jazyk | český |
Vazba | měkké desky, lepená brožura oříznutá po třech stranách |
Nakladatelství | Wolters Kluwer ČR, a. s. |
Tématická skupina | 1 - Ekonomika |
![](/front-module/image/logo.png)