Spojení: +420 272 660 644
Registrace Přihlásit se


Zapomenuté heslo

Vize tržního úspěchuaneb 10 otázek a odpovědí jak chápat marketing budoucnosti

Kniha přináší mnoho praktických rad a námětů jak zlepšit práci se zákazníkem. Z obsahu: Orientace firmy na trh, Jak určit vlastní výchozí pozici?, Kdo je zákazník?, Analýza konkurence, Management produktu, Konkurenceschopnost inovací atd.

ISBN:978-80-7431-071-3
EAN:9788074310713
Doporučená cena:298 Kč
Počet stran 264 stran
Rozměr 165x240 mm
Pořadí vydání 1.
Datum vydání 24. 2. 2012
Jazyk český
Vazba pevné desky, papírový potah (eventuálně s laminem), bez přebalu
Nakladatelství PROFESSIONAL PUBLISHING
Tématická skupina 1 - Ekonomika
Při poskytování služeb nám pomáhají cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas. Další informace