Spojení: +420 272 660 644
Registrace Přihlásit se


Zapomenuté heslo

Veletrhy a výstavyKultura, komunikace, multimedialita, marketing

Kniha analyzuje veletrhy a výstavy v minulosti a současnosti, zdůrazňuje komunikační roli veletrhů a přináší jak organizátorům veletrhů, tak těm, kteří se jich aktivně zúčastní, mnoho užitečných rad a podnětů jak svou účast zlepřit a dosáhnout konkurenčních výhod.

ISBN:978-80-86946-38-2
EAN:9788086946382
Doporučená cena:448 Kč
Počet stran 380 stran
Rozměr 170x240 mm
Pořadí vydání 1.
Datum vydání 15. 9. 2009
Jazyk český
Vazba pevné desky, papírový potah (eventuálně s laminem), bez přebalu
Nakladatelství PROFESSIONAL PUBLISHING
Tématická skupina 1 - Ekonomika
Při poskytování služeb nám pomáhají cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas. Další informace