![Svaz českých knihkupců a nakladatelů](/front-module/image/logo.png)
Kniha analyzuje veletrhy a výstavy v minulosti a současnosti, zdůrazňuje komunikační roli veletrhů a přináší jak organizátorům veletrhů, tak těm, kteří se jich aktivně zúčastní, mnoho užitečných rad a podnětů jak svou účast zlepřit a dosáhnout konkurenčních výhod.
ISBN: | 978-80-86946-38-2 |
---|---|
EAN: | 9788086946382 |
Doporučená cena: | 448 Kč |
Počet stran | 380 stran |
Rozměr | 170x240 mm |
Pořadí vydání | 1. |
Datum vydání | 15. 9. 2009 |
Jazyk | český |
Vazba | pevné desky, papírový potah (eventuálně s laminem), bez přebalu |
Nakladatelství | PROFESSIONAL PUBLISHING |
Tématická skupina | 1 - Ekonomika |
![](/front-module/image/logo.png)