![Svaz českých knihkupců a nakladatelů](/front-module/image/logo.png)
Kniha jednoho z nejvýznamnějších světových odborníků v oboru rozvoje vůdčích dovedností a implementace transformačních procesů se zabývá strategickým chováním firem v podmínkách rychlých a dramatických proměn ekonomického prostředí. Sama vnitřní změna firmy - ať již jde např. o zavádění TQM, reengineering, změnu firemní kultury apod. - nebude úspěšná, pokud manažeři odpovědní za transformaci podniků nezmění své metody a své chování a nebudou se orientovat spíše na "měkké" metody vedení lidí než na čistě manažerské přístupy.
ISBN: | 80-7261-015-5 |
---|---|
EAN: | 8072610155 |
Doporučená cena: | 280 Kč |
Počet stran | 192 stran |
Rozměr | 145x205 mm |
Pořadí vydání | první (dotisk) |
Datum vydání | 9. 9. 2004 |
Jazyk | český |
Vazba | lepená brožura, obálka s chlopněmi |
Překladatel: | Hana Škapová |
Nakladatelství | Management Press |
Tématická skupina | 1 - Ekonomika |
![](/front-module/image/logo.png)