![Svaz českých knihkupců a nakladatelů](/front-module/image/logo.png)
První svazek ediční řady "Action Learning - praktický management" z autorské dílny TC Business School vychází ze zkušeností manažerů-studentů MBA a poradců ve firemních rozvojových programech. Zaměřuje se na různé koncepce vedení lidí a reálné možnosti (výhody x nevýhody) jejich aplikace v konkrétních případech, na modely motivování a rozvíjení lidí, jakož i na strategické předpoklady a východiska prosperity organizace.
ISBN: | 978-80-7261-257-4 |
---|---|
EAN: | 9788072612574 |
Doporučená cena: | 289 Kč |
Počet stran | 216 stran |
Rozměr | 125x205 mm |
Pořadí vydání | 1. |
Datum vydání | 6. 12. 2012 |
Jazyk | český |
Vazba | lepená brožura, obálka s chlopněmi |
Nakladatelství | Management Press |
Tématická skupina | 1 - Ekonomika |
![](/front-module/image/logo.png)