Spojení: +420 272 660 644
Registrace Přihlásit se


Zapomenuté heslo

Veřejná a mediální agendaKomparativní analýza tematizace veřejné sféry

Kniha představuje výsledky unikátního šetření, prvního svého druhu v ČR. Pro analytiky mediálního trhu a studenty přináší ucelený pohled na koncept agenda-setting.

ISBN:978-80-7431-009-6
EAN:9788074310096
Doporučená cena:188 Kč
Počet stran 152 stran
Rozměr 170x240 mm
Pořadí vydání 1.
Datum vydání 19. 12. 2009
Jazyk český
Vazba měkké desky, lepená brožura oříznutá po třech stranách
Autor: Škodová, Markéta - Nečas, Vlastimil
Nakladatelství PROFESSIONAL PUBLISHING
Tématická skupina 2 - Společenské vědy; osvěta
Při poskytování služeb nám pomáhají cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas. Další informace