Spojení: +420 272 660 644
Registrace Přihlásit se


Zapomenuté heslo

Valenční možnosti verbonominálních spojení v publicistickém stylu (v rusko-českém srovnávacím plánu)

Téma předložené monografie spadá především do oblasti syntaxe. Valenční teorie je zde však aplikována na ustálená verbonominální spojení (VNS), tj. gramatický jev přesahující z gramatiky také do lexikologie, frazeologie a stylistiky a vyskytující se velmi často nejen v publicistickém stylu. V naší lingvistické tradici mu však zatím nebyla věnována komplexní a detailní pozornost. V práci se vychází z bohatého ruského a českého jazykového materiálu denního tisku posledních let (od r. 1998 do r. 2005) v tištěné i elektronické podobě. V knize nelze opomenout obsáhlý a originální seznam odborné literatury, který je uspořádán nejen abecedně, ale také tematicky, s členěním pramenů podle jejich tematické příslušnosti, druhu i jazyka i dalších kritérií.

ISBN:978-80-244-1933-6
EAN:9788024419336
Doporučená cena:470 Kč
Počet stran 400 stran
Rozměr 148x210 mm
Pořadí vydání 1.
Datum vydání 30. 6. 2008
Vazba měkké desky, lepená brožura oříznutá po třech stranách
Jazyk ostatní
Nakladatelství Univerzita Palackého v Olomouci
Tématická skupina 999 - nezařazeno
Při poskytování služeb nám pomáhají cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas. Další informace