Spojení: +420 272 660 644
Registrace Přihlásit se


Zapomenuté heslo

Výzkum médiíNejužívanější metody a techniky

Publikace uvádí čtenáře do metodologie a empirického výzkumu sociálních věd, provádí jej jeho jednotlivými etapami a poskytuje vodítka pro případnou samostatnou vědeckou práci v oblasti výzkumu médií. Hlavní snahou autorky je představit nejčastěji užívané postupy ve výzkumech médií a kultury realizovaných v České republice. Čtenáři si tak osvojí základní pravidla vědecké práce a postupy vytváření a ověřování poznatků v oblasti mediálních, kulturálních a částečně i komunikačních studií. Text představuje především linii vycházející ze sociologické tradice. Publikace čtenářům: * pomáhá zvýšit obeznámenost s termíny z oblasti výzkumu médií a s jejich správným užíváním * usnadňuje pochopit vztah mezi teoretickou a empirickou částí vědy, mezi teorií a konkrétními výzkumnými technikami.

ISBN:978-80-247-3568-9
EAN:9788024735689
Doporučená cena:769 Kč
Počet stran 544 stran
Pořadí vydání 1.
Datum vydání 27. 1. 2015
Vazba kniha, brožovaná vazba
Jazyk český
Nakladatelství Grada Publishing, a.s.
Tématická skupina 2 - Společenské vědy; osvěta
Při poskytování služeb nám pomáhají cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas. Další informace