![Svaz českých knihkupců a nakladatelů](/front-module/image/logo.png)
Kniha nabízí přehledně zpracované poznatky o vývojovém vztahu fonematického povědomí (dovednost vědomé a pohotové manipulace se slovy na úrovni fonémů)a znalosti písmen, tedy dovedností odborníky považovanými za klíčové předpoklady rozvoje počátečního čtení. Čtenář se v knize seznámí se současnými poznatky o vývojovému vztahu obou dovedností a nahlédne je jako předmět cílené intervence v předškolních vzdělávacích zařízeních. Autorka diskutuje význam výzkumy podložené praxe, metodologické otázky intervenčních studií a poskytuje cenný materiál z oblasti diagnostiky předčtenářských dovedností. Především ale detailně představuje studii herně pojatého tréninku fonematického povědomí a znalosti písmen v mateřských školách, poskytuje modely jeho realizace a přináší poznatky o přínosech těchto...
ISBN: | 978-80-7476-093-8 |
---|---|
EAN: | 9788074760938 |
Doporučená cena: | 180 Kč |
Počet stran | 180 stran |
Pořadí vydání | 1. |
Datum vydání | 9. 3. 2016 |
Vazba | kniha, brožovaná vazba |
Jazyk | český |
Nakladatelství | Togga, spol. s r. o. |
Tématická skupina | 2 - Společenské vědy; osvěta |
![](/front-module/image/logo.png)