Spojení: +420 272 660 644
Registrace Přihlásit se


Zapomenuté heslo

Vítězný tahJak dosáhnout prvotřídní úrovně služeb zákazníkům

Kniha specialisty na problematiku hodnoty pro zákazníka ukazuje, že k získání a udržení zákazníků je třeba nejen uspokojovat jejich očekávání, ale v mnohém je i předčit. Dokazuje, že tajemství úspěchu při poskytování služeb spočívá právě v mistrovském zvládnutí oné "koncovky". Inspirativní příručka, která se opírá o řadu praktických příkladů z různých odvětví, je určena především obchodním manažerům a všem, kteří chtějí poskytovat takové služby, jež budou zákazníci opakovaně vyhledávat a dále doporučovat.

ISBN:978-80-7261-246-8
EAN:9788072612468
Doporučená cena:369 Kč
Počet stran 228 stran
Rozměr 165x235 mm
Pořadí vydání 1.
Datum vydání 4. 4. 2012
Jazyk český
Vazba lepená brožura, obálka s chlopněmi
Překladatel: Lisa, Aleš
Nakladatelství Management Press
Tématická skupina 1 - Ekonomika
Při poskytování služeb nám pomáhají cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas. Další informace