![Svaz českých knihkupců a nakladatelů](/front-module/image/logo.png)
Kniha specialisty na problematiku hodnoty pro zákazníka ukazuje, že k získání a udržení zákazníků je třeba nejen uspokojovat jejich očekávání, ale v mnohém je i předčit. Dokazuje, že tajemství úspěchu při poskytování služeb spočívá právě v mistrovském zvládnutí oné "koncovky". Inspirativní příručka, která se opírá o řadu praktických příkladů z různých odvětví, je určena především obchodním manažerům a všem, kteří chtějí poskytovat takové služby, jež budou zákazníci opakovaně vyhledávat a dále doporučovat.
ISBN: | 978-80-7261-246-8 |
---|---|
EAN: | 9788072612468 |
Doporučená cena: | 369 Kč |
Počet stran | 228 stran |
Rozměr | 165x235 mm |
Pořadí vydání | 1. |
Datum vydání | 4. 4. 2012 |
Jazyk | český |
Vazba | lepená brožura, obálka s chlopněmi |
Překladatel: | Lisa, Aleš |
Nakladatelství | Management Press |
Tématická skupina | 1 - Ekonomika |
![](/front-module/image/logo.png)