![Svaz českých knihkupců a nakladatelů](/front-module/image/logo.png)
Výroba zboží a poskytování služeb jsou výsledkem ekonomického úsilí a neuskutečňují se libovolně – řízení výroby musí respektovat, že východiskem pro výrobu je trh a uspokojení potřeb a požadavků zákazníků a zároveň by mělo dodržovat základní principy a nástroje managementu obecně. Díky knize autorského kolektivu prof. Jurové se student i majitel podniku nebo jeho manažer snadno vypořádají se všemi úskalími řízení výroby prostřednictvím logistické koncepce.
ISBN: | 978-80-265-0059-9 |
---|---|
EAN: | 9788026500599 |
Doporučená cena: | 299 Kč |
Počet stran | 272 stran |
Rozměr | 167x225 mm |
Pořadí vydání | 1. |
Datum vydání | 11. 2. 2013 |
Vazba | kniha, šitá vazba |
Jazyk | český |
Nakladatelství | BizBooks |
Tématická skupina | 1 - Ekonomika |
![](/front-module/image/logo.png)