![Svaz českých knihkupců a nakladatelů](/front-module/image/logo.png)
Kniha zkušených autorů se věnuje metodám plánování a řízení výrobních a logistických procesů, které zajišťují efektivní fungování výrobní firmy z hlediska plnění požadavků konečných zákazníků. Autoři se problematice věnují v kontextu celého podnikání a nabízejí možnosti pro další rozvoj podnikatelské činnosti v digitalizovaném prostředí, např. při vývoji nového nebo inovovaného výrobku. Seznamují nás s nástroji řízení procesů a projektů, výrobními a logistickými systémy v rámci automatizace výroby. Naučí vás myslet globálně, ale konat lokálně. Kniha je určena manažerům a podnikatelům malých a středních firem v průmyslových odvětvích a studentům vysokých škol.
ISBN: | 978-80-247-5717-9 |
---|---|
EAN: | 9788024757179 |
Doporučená cena: | 349 Kč |
Počet stran | 264 stran |
Pořadí vydání | 1. |
Datum vydání | 20. 9. 2016 |
Vazba | kniha, vázaná vazba |
Jazyk | český |
Nakladatelství | Grada Publishing, a.s. |
Tématická skupina | 1 - Ekonomika |
![](/front-module/image/logo.png)