![Svaz českých knihkupců a nakladatelů](/front-module/image/logo.png)
Tato humorná, ale především inspirativní a praktická příručka ukazuje, jak se prosadit na jakémkoli trhu a dosáhnout skvělých výsledků. Prodalo se jí přes milion výtisků a vyšla v dvaceti sedmi zemích světa. Kromě jiného se dozvíte pět zlatých pravidel úspěchu, metodu čtyř klíčů, šest strategických dovedností potřebných pro působivou prezentaci a šest skvělých postupů, jak vyvolat příznivý dojem. Nechybí ani kapitola o řeči těla.
ISBN: | 978-80-249-2116-7 |
---|---|
EAN: | 9788024921167 |
Doporučená cena: | 199 Kč |
Počet stran | 112 stran |
Pořadí vydání | 1. |
Datum vydání | 5. 4. 2013 |
Jazyk | český |
Vazba | měkké desky, brožura sešitá drátěnou sponkou |
Nakladatelství | EUROMEDIA GROUP, a.s. |
Tématická skupina | 2 - Společenské vědy; osvěta |
![](/front-module/image/logo.png)