![Svaz českých knihkupců a nakladatelů](/front-module/image/logo.png)
Jak se návštěvníci dostali na váš web? Jak se na něm chovají? Kolik z nich se stane zákazníky? Jak přesvědčit více návštěvníků, aby se stali zákazníky? Tento průvodce vám krok za krokem ukáže, jak zlepšit vaši on-line marketingovou strategii s pomocí Google Analytics. To vše na konkrétních příkladech a postupech z praxe pomocí neužitečnějších metrik a jejich kombinací.
ISBN: | 978-80-251-3339-2 |
---|---|
EAN: | 9788025133392 |
Doporučená cena: | 599 Kč |
Počet stran | 432 stran |
Rozměr | 167x225 mm |
Pořadí vydání | 1. |
Datum vydání | 7. 11. 2011 |
Jazyk | český |
Vazba | měkké desky, lepená brožura oříznutá po třech stranách |
Nakladatelství | Computer Press, a. s. |
Tématická skupina | 1 - Ekonomika |
![](/front-module/image/logo.png)