Spojení: +420 272 660 644
Registrace Přihlásit se


Zapomenuté heslo

Všichni marketéři jsou lhářiSíla vyprávění věrohodných příběhů v nevěrohodném světě

Úspěšní marketéři nehovoří o přednostech svých produktů – vyprávějí příběhy, s nimiž se spotřebitelé ztotožňují a které pak s nadšením sdílejí se svými přáteli a známými a jež se jako "myšlenkový virus" šíří dál. Kniha úspěšného amerického marketéra obsahuje i důležitá poučení o tom, v čem se liší věrohodné (a úspěšné) příběhy od těch nevěrohodných (a neúspěšných).

ISBN:80-7261-151-8
EAN:8072611518
Doporučená cena:290 Kč
Počet stran 188 stran
Rozměr 145x205 mm
Pořadí vydání 1.
Datum vydání 4. 10. 2006
Jazyk český
Vazba lepená brožura, obálka s chlopněmi
Překladatel: Irena Grusová
Nakladatelství Management Press
Tématická skupina 1 - Ekonomika
Při poskytování služeb nám pomáhají cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas. Další informace