![Svaz českých knihkupců a nakladatelů](/front-module/image/logo.png)
Úspěšní marketéři nehovoří o přednostech svých produktů – vyprávějí příběhy, s nimiž se spotřebitelé ztotožňují a které pak s nadšením sdílejí se svými přáteli a známými a jež se jako "myšlenkový virus" šíří dál. Kniha úspěšného amerického marketéra obsahuje i důležitá poučení o tom, v čem se liší věrohodné (a úspěšné) příběhy od těch nevěrohodných (a neúspěšných).
ISBN: | 80-7261-151-8 |
---|---|
EAN: | 8072611518 |
Doporučená cena: | 290 Kč |
Počet stran | 188 stran |
Rozměr | 145x205 mm |
Pořadí vydání | 1. |
Datum vydání | 4. 10. 2006 |
Jazyk | český |
Vazba | lepená brožura, obálka s chlopněmi |
Překladatel: | Irena Grusová |
Nakladatelství | Management Press |
Tématická skupina | 1 - Ekonomika |
![](/front-module/image/logo.png)