Efektivní vystupování a prezentace firem, institucí, projektů a idejí ve vysílacích mediích ( TV a rozhlas ) patří v dnešní době stále naléhavěji k dovednostem, bez kterých se jen stěží obejdou nejen profesionální tiskoví mluvčí a politici, ale stále častěji i úspěšní podnikatelé, manažeři, aktivisté i sportovci. Jak se zachovat, když nám zavolá redaktor z televize nebo rozhlasu a pozve nás do vysílání, příp. nám oznámí, že nás navštíví se záznamovou technikou v naší kanceláři? Co může říkat šéf a co musí říkat tiskový mluvčí? Tyto otázky by neměly být pro vzdělané ekonomy noční můrou, ale naopak výzvou k využití příležitosti oslovit široké cílové skupiny a prvotřídně představit produkt, firmu, tým i sebe. Manuál pro vystupování v televizi a rozhlase nabízí text dvou zkušených mediálních analytiků a poradců špičkových českých manažerů i politiků.
ISBN: | 978-80-245-2190-9 |
EAN: | 9788024521909 |
Doporučená cena: | 106 Kč |
Počet stran |
90 stran |
Rozměr |
210x297 mm |
Datum vydání |
18. 12. 2017 |
Pořadí vydání |
1. vydání |
Jazyk |
český |
Vazba |
měkké desky, lepená brožura oříznutá po třech stranách |
Autor: |
Daniel Váňa |
Autor: |
Petr Horký |
Nakladatelství |
Vysoká škola ekonomická v Praze, Nakladatelství Oeconomica |
Tématická skupina |
17 - VŠ skripta |