Spojení: +420 272 660 644
Registrace Přihlásit se


Zapomenuté heslo

Úvod do praxe mediální komunikace

Efektivní vystupování a prezentace firem, institucí, projektů a idejí ve vysílacích mediích ( TV a rozhlas ) patří v dnešní době stále naléhavěji k dovednostem, bez kterých se jen stěží obejdou nejen profesionální tiskoví mluvčí a politici, ale stále častěji i úspěšní podnikatelé, manažeři, aktivisté i sportovci. Jak se zachovat, když nám zavolá redaktor z televize nebo rozhlasu a pozve nás do vysílání, příp. nám oznámí, že nás navštíví se záznamovou technikou v naší kanceláři? Co může říkat šéf a co musí říkat tiskový mluvčí? Tyto otázky by neměly být pro vzdělané ekonomy noční můrou, ale naopak výzvou k využití příležitosti oslovit široké cílové skupiny a prvotřídně představit produkt, firmu, tým i sebe. Manuál pro vystupování v televizi a rozhlase nabízí text dvou zkušených mediálních analytiků a poradců špičkových českých manažerů i politiků.
ISBN:978-80-245-2190-9
EAN:9788024521909
Doporučená cena:106 Kč
Počet stran 90 stran
Rozměr 210x297 mm
Datum vydání 18. 12. 2017
Pořadí vydání 1. vydání
Jazyk český
Vazba měkké desky, lepená brožura oříznutá po třech stranách
Autor: Daniel Váňa
Autor: Petr Horký
Nakladatelství Vysoká škola ekonomická v Praze, Nakladatelství Oeconomica
Tématická skupina 17 - VŠ skripta
Při poskytování služeb nám pomáhají cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas. Další informace