![Svaz českých knihkupců a nakladatelů](/front-module/image/logo.png)
Tvořivost v řídící práci se v poslední době stává jednou z klíčových kompetencí manažera. Od manažera se neočekává, že bude vynálezcem převratných věcí, ale žádá se od něho, že bude občas myslet neortodoxně a vytvářet podmínky pro tvořivost týmu, které vede. Jde o to, objevit tvořivost v sobě i v druhých. Kniha přináší základní pohled na psychologii tvořivosti, tvůrčí řízení a osobnost tvůrčího manažera. Jsou zde také uvedeny některé bariéry, které brání člověku být kreativní. Dále je uveden přehled nejpoužívanějších postupů a metod tvůrčího řešení problémů. V závěru knihy najdete doporučení pro vedení tvůrčích zaměstnanců.
ISBN: | 978-80-86324-75-3 |
---|---|
EAN: | 9788086324753 |
Doporučená cena: | 145 Kč |
Počet stran | 90 stran |
Rozměr | 165x235 mm |
Pořadí vydání | 1. |
Datum vydání | 1. 1. 2009 |
Vazba | kniha, brožovaná vazba |
Jazyk | český |
Nakladatelství | 1. VOX a.s. |
Tématická skupina | 1 - Ekonomika |
![](/front-module/image/logo.png)