Spojení: +420 272 660 644
Registrace Přihlásit se


Zapomenuté heslo

Uplatňování principů interního marketingu v řízení firem poskytujících IT služby v České republiceTeze disertační práce

Nejenom ve světě, ale už i v České republice si firmy stále více hlídají své kvalitní a loajální zaměstnance. Personalisté společně s marketingovým oddělením přicházejí s novými nápady, jak si udržet kvalitní zaměstnance, pro které mzda již není tou hlavní motivací. Interní marketing je v souvislosti s tímto trendem velmi diskutované téma. Ovšem jeho samotná aplikace je zahalena dávkou tajemna.

ISBN:978-80-7454-065-3
EAN:9788074540653
Doporučená cena:101 Kč
Počet stran 46 stran
Pořadí vydání 1.
Datum vydání 15. 8. 2011
Jazyk český
Vazba měkké desky, brožura sešitá drátěnou sponkou
Nakladatelství Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Tématická skupina 999 - nezařazeno
Při poskytování služeb nám pomáhají cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas. Další informace