Spojení: +420 272 660 644
Registrace Přihlásit se


Zapomenuté heslo

Univerzální principy designu

Ať už vedete marketingovou kampaň, tvoříte videohru či rozhraní webu nebo třeba připravujete muzejní expozici, potřebujete univerzální vodítka, díky kterým vaše dílo publikum zaujme a usnadní mu jeho používání. Tato obecná pravidla jsou průmětem znalostí mnoha teoretických i praktických vědních disciplín od kognitivní psychologie přes antropologii matematiku. Věhlasní autoři vás naučí je využívat v praxi.

ISBN:978-80-251-3540-2
EAN:9788025135402
Doporučená cena:690 Kč
Počet stran 272 stran
Rozměr 221
Pořadí vydání 1.
Datum vydání 24. 10. 2011
Vazba kniha, šitá vazba
Jazyk český
Nakladatelství Computer Press, a. s.
Tématická skupina 10 - Učebnice
Při poskytování služeb nám pomáhají cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas. Další informace