Kniha představuje jednu z nejvlivnějších současných teorií vývoje intelektu, jejímž jádrem je odlišení kulturně specifických a ve všech kulturách přítomných mechanismů ovlivňujících rozvoj intelektu dítěte. Autorem této teorie je současný izraelský psycholog Reuven Feuerstein. Pozornost je dále věnována Feuersteinovu programu instrumentální obohacování, který se i v českém prostředí s úspěchem užívá pro systematickou výuku myšlení ale i jako součást didaktických plánů orientovaných na multikulturní vzdělávání. Autorka seznamuje s jeho obsahem (včetně obrazového materiálu), s doporučeními pro jeho efektivní užívání i se závěry hodnocení jeho efektivity ve školní v praxi. Kniha je vhodná pro studenty psychologie, speciální pedagogiky, učitelství a příbuzných oborů.
ISBN: | 978-80-87258-02-6 |
---|---|
EAN: | 9788087258026 |
Doporučená cena: | 150 Kč |
Počet stran | 122 stran |
Pořadí vydání | 1. |
Datum vydání | 12. 12. 2008 |
Vazba | kniha, šitá vazba |
Jazyk | český |
Nakladatelství | Togga, spol. s r. o. |
Tématická skupina | 2 - Společenské vědy; osvěta |