![Svaz českých knihkupců a nakladatelů](/front-module/image/logo.png)
Publikace zachycuje genezi společenské odpovědnosti podniků v uplynulých přibližně patnácti letech. Soustřeďuje se na kritickou analýzu dvou konceptů - Porterovy a Kramerovy myšlenky vytváření sdílené hodnoty jako společensky odpovědné podnikové strategie a globální vůdcovství jako nových požadavků na lídry globálně integrovaných firem. Odpovídá na tyto otázky: Může se společenská odpovědnost stát součástí filozofie a strategie podniků, jejichž hlavním cílem je vytváření ekonomické hodnoty - zisku, návratnosti investic, růstu hodnoty pro akcionáře? Může zákonná regulace ze strany místních vlád změnit mezinárodní strategie globálně operujících nadnárodních společností?
ISBN: | 978-80-245-1833-6 |
---|---|
EAN: | 9788024518336 |
Doporučená cena: | 380 Kč |
Počet stran | 142 stran |
Rozměr | 182x257 mm |
Pořadí vydání | 1. |
Datum vydání | 3. 9. 2012 |
Vazba | kniha, brožovaná vazba |
Jazyk | český |
Nakladatelství | Vysoká škola ekonomická v Praze, Nakladatelství Oeconomica |
Tématická skupina | 1 - Ekonomika |
![](/front-module/image/logo.png)