Spojení: +420 272 660 644
Registrace Přihlásit se


Zapomenuté heslo

Ubavit se k smrtiVeřejná komunikace ve věku zábavy

Autor – významný americký mediální teoretik – v knize vyjádřil svůj skeptický pohled na směr vývoje mediální sféry a především na roli televize jako média, které podle něj negativně ovlivnilo veškeré komunikační formy současné kultury a způsoby našeho poznání světa. Kniha vychází již ve druhém vydání, doplněném o aktuální předmluvu překladatelky Ireny Reifové z Katedry mediálních studií FSV UK. Jedná se o povinnou literaturu rozvíjejících se studijních oborů mediální studia a žurnalistika. Vhodné pro pracovníky marketingu, PR, redaktory, novináře.

ISBN:978-80-204-2206-4
EAN:9788020422064
Doporučená cena:219 Kč
Počet stran 208 stran
Rozměr 130x200 mm
Pořadí vydání 2.
Datum vydání 19. 3. 2010
Vazba kniha, vázaná vazba
Jazyk český
Překladatel: Reifová, Irena
Nakladatelství Mladá fronta, a.s.
Tématická skupina 2 - Společenské vědy; osvěta
Při poskytování služeb nám pomáhají cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas. Další informace