Cílem knihy je přispět k diskusi o žádoucí podobě učitelského vzdělání. Kniha představuje texty autorů, kteří se dlouhodobě zabývají otázkami učitelské profese a učitelského vzdělávání v kontextu filosofie a sociologie výchovy, vysokoškolské didaktiky, osobnostně sociálního rozvoje i samotné pedeutologie. V pluralitě uvedených perspektiv autoři diskutují o následujících tematických okruzích: důsledky absence ideje vzdělanosti pro univerzitní provoz a učitelskou přípravu, význam filosofického vzdělání budoucích učitelů, vztah akademického a kompetenčního diskursu a problematické důsledky procesu masifikace vzdělávání a neoliberální rétoriky, různé podoby vztahu mezi teorií a praxí v kontextu vyučování pedagogiky a psychologie na fakultách připravujících budoucí učitele ...
ISBN: | 978-80-246-3465-4 |
---|---|
EAN: | 9788024634654 |
Doporučená cena: | 220 Kč |
Počet stran | 172 stran |
Pořadí vydání | 1. |
Datum vydání | 1. 2. 2017 |
Vazba | kniha, brožovaná vazba |
Jazyk | český |
Nakladatelství | Karolinum |
Tématická skupina | 2 - Společenské vědy; osvěta |