Učebnice jsou dlouhodobě a stabilně předmětem zájmu pedagogického výzkumu. V období kurikulárních reforem lze dokonce registrovat zájem zvýšený, čehož dokladem toho je i tato monografie. Jejím cílem je mapovat pole výzkumu učebnic především v kontextu kurikula a školní výuky a přispět k rozvoji teoretické, metodologické a poznatkové základny výzkumu učebnic. V první části monografie jsou zařazeny kapitoly teoretického, přehledového a metodologického. Monografie je určena vědeckým pracovníkům, vydavatelům a autorům učebnic, učitelům a studentům učitelství, rodičům i další zájemcům o danou problematiku.
ISBN: | 978-80-7315-174-4 |
---|---|
EAN: | 9788073151744 |
Doporučená cena: | 198 Kč |
Počet stran | 196 stran |
Rozměr | 158x225 mm |
Pořadí vydání | 1. |
Datum vydání | 20. 12. 2008 |
Jazyk | český |
Vazba | měkké desky, lepená brožura oříznutá po třech stranách |
Nakladatelství | PAIDO - Edice pedagogické literatury |
Tématická skupina | 2 - Společenské vědy; osvěta |