![Svaz českých knihkupců a nakladatelů](/front-module/image/logo.png)
Jak by měly být úkoly v organizaci rozděleny či vzájemně seskupeny? Jaké řídící linie, nástroje koordinace a komunikace by bylo účelné vytvořit? Jak delegovat pravomoci a dosáhnout toho, aby pracovníci chápali svou novou úlohu v organizaci a její vztah k rolím svých kolegů? To jsou nejčastější otázky zajímající manažery při tvorbě a změnách firemního uspořádání. Autor, známý poradce a vysokoškolský pedagog, srovnává tradiční a moderní přístupy k budování organizace, vysvětluje faktory ovlivňující chování osob v organizaci a zabývá se vztahem organizačního uspořádání a výkonnosti firmy. Publikace je určena posluchačům ekonomických a manažerských oborů vysokých škol, manažerům i všem dalším zájemcům o moderní formy organizace firem.
ISBN: | 80-7261-105-4 |
---|---|
EAN: | 8072611054 |
Doporučená cena: | 260 Kč |
Počet stran | 164 stran |
Rozměr | 165x235 mm |
Pořadí vydání | 1. |
Datum vydání | 29. 4. 2004 |
Jazyk | český |
Vazba | lepená brožura, obálka s chlopněmi |
Nakladatelství | Management Press |
Tématická skupina | 1 - Ekonomika |
![](/front-module/image/logo.png)