Hlavním cílem disertační práce je na základě teoretického a terénního průzkumu identifikovat a zhodnotit současný stav vztahů firmy a zákazníka na průmyslovém trhu v prostřední nového marketingu v České republice s ohledem na vývojové trendy tohoto vztahu. Navrhnout postup při zavádění principů CRM do jednotlivých průmyslových společností, a tím nastínit implementační postup teoretických poznatků (východisek) do podnikové praxe.
ISBN: | 978-80-7454-064-6 |
---|---|
EAN: | 9788074540646 |
Doporučená cena: | 101 Kč |
Počet stran | 46 stran |
Pořadí vydání | 1. |
Datum vydání | 15. 8. 2011 |
Jazyk | český |
Vazba | měkké desky, brožura sešitá drátěnou sponkou |
Nakladatelství | Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
Tématická skupina | 999 - nezařazeno |