Spojení: +420 272 660 644
Registrace Přihlásit se


Zapomenuté heslo

Trendy rozvoje vztahů firmy a zákazníka na průmyslových trzích v prostředí nového marketinguTeze disertační práce

Hlavním cílem disertační práce je na základě teoretického a terénního průzkumu identifikovat a zhodnotit současný stav vztahů firmy a zákazníka na průmyslovém trhu v prostřední nového marketingu v České republice s ohledem na vývojové trendy tohoto vztahu. Navrhnout postup při zavádění principů CRM do jednotlivých průmyslových společností, a tím nastínit implementační postup teoretických poznatků (východisek) do podnikové praxe.

ISBN:978-80-7454-064-6
EAN:9788074540646
Doporučená cena:101 Kč
Počet stran 46 stran
Pořadí vydání 1.
Datum vydání 15. 8. 2011
Jazyk český
Vazba měkké desky, brožura sešitá drátěnou sponkou
Nakladatelství Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Tématická skupina 999 - nezařazeno
Při poskytování služeb nám pomáhají cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas. Další informace