![Svaz českých knihkupců a nakladatelů](/front-module/image/logo.png)
Publikace zkušených vysokoškolských pedagogů nabízí nové zkušenosti se souborem interaktivních technik, které se v našich podmínkách již osvědčily a jichž lze úspěšně využít ve výcvikových programech manažerských a sociálních dovedností. Zabývá se technikami zaměřenými jednak na učení, sebepoznávání a poznávání druhých, jednak na zdokonalování komunikačních schopností. Neopomíjí ani dovednosti nezbytné pro vedení lidí či techniky zaměřené na zlepšování týmové spolupráce a tvořivosti. Nově jsou zařazena některá aktuální témata (např. řízení diverzity, koučování a vyjednávání).
ISBN: | 80-7261-135-6 |
---|---|
EAN: | 8072611356 |
Doporučená cena: | 380 Kč |
Počet stran | 248 stran |
Rozměr | 165x235 mm |
Pořadí vydání | druhé rozšířené |
Datum vydání | 19. 9. 2005 |
Jazyk | český |
Vazba | lepená brožura, obálka s chlopněmi |
Nakladatelství | Management Press |
Tématická skupina | 1 - Ekonomika |
![](/front-module/image/logo.png)