Spojení: +420 272 660 644
Registrace Přihlásit se


Zapomenuté heslo

Využití stakeholderského přístupu při strategické analýze podniku

Cílem této publikace je „navrhnout metodiku využití stakeholderské analýzy jako nástroje strategické analýzy“. Za tímto účelem je tedy nejprve prozkoumán vývoj a současný stav stakeholderské teorie, následně jsou na empirických datech zkoumány faktory důležitosti generických stakeholderských skupin a poté jsou tyto poznatky využity k formulaci postupu stakeholderské analýzy tak, aby byla ve strategické analýze co možná nejprospěšnější. Přínosem práce je nejen samotný návrh metodiky, ale také vyhodnocení faktorů důležitosti stakeholderů na základě empirického šetření ve 432 podnicích, a to pomocí jak bivariačních technik, tak učících se metod statistického rozpoznávání obrazů – sekvenčního dopředného plovoucího výběru.
ISBN:978-80-210-5411-0
EAN:9788021054110
Doporučená cena:299 Kč
Počet stran 242 stran
Rozměr 148x210 mm
Pořadí vydání 1.
Datum vydání 10. 5. 2011
Jazyk český
Vazba pevné desky, papírový potah (eventuálně s laminem), bez přebalu
Autor: Ondřej Částek
Nakladatelství Masarykova univerzita
Tématická skupina 1 - Ekonomika
Při poskytování služeb nám pomáhají cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas. Další informace