Monografie je syntézou více než desetiletého zájmu autorů o výukovou komunikaci, která se v posledních dekádách stala jedním z klíčových témat věd o vzdělávání. Současné teorie akcentují centrální úlohu komunikace ve vztahu k učení a vytváření znalostí ve třídě, důsledkem čehož je, že vzdělávací výsledky žáků začínají být připisovány kvalitě výukové komunikace. Jednoduše řečeno, pokud chceme zlepšit výsledky žáků, musíme se zabývat rolí, kterou řeč a komunikace ve školním vzdělávání sehrávají. Čtenář v knize nalezne aktuální teorie podložené důkazy z výzkumných šetření a možné implikace pro pedagogickou praxi.
ISBN: | 978-80-210-9529-8 |
EAN: | 9788021095298 |
Doporučená cena: | 299 Kč |
Počet stran |
175 stran |
Rozměr |
160×230 mm |
Datum vydání |
2019 |
Pořadí vydání |
1. |
Vazba |
kniha, brožovaná vazba |
Jazyk |
český |
Autor: |
Klára Šeďová a kol. |
Nakladatelství |
Masarykova univerzita |
Tématická skupina |
2 - Společenské vědy; osvěta |