Spojení: +420 272 660 644
Registrace Přihlásit se


Zapomenuté heslo

Vnímání hudby v televizní reklamě

Hudba je společenský fenomén, který je s našimi životy spojen v mnoha směrech. Poslech hudby cíleně vyhledáváme, ať již prostřednictvím koncertů a nahrávek, kdy si přímo vybíráme, co a kdy chceme poslouchat, nebo rozhlasového a televizního vysílání či různých internetových playlistů, kde volbu necháváme na jiných, respektive ovlivňujeme ji jen volbou kanálu. Kromě toho ale hudba zní ze všech možných stran, když se procházíme po ulicích, sedíme v restauraci, nakupujeme v supermarketu nebo jedeme v prostředcích hromadné dopravy. V těchto případech je již náš vliv na její výběr prakticky nulový
ISBN:978-80-7678-057-6
EAN:9788076780576
Počet stran 226 stran
Datum vydání 20. 12. 2021
Pořadí vydání První
Jazyk český
Vazba e-kniha - ostatní
Autor: Radim Bačuvčík
Nakladatelství Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Tématická skupina 999 - nezařazeno
Neprodejná publikace. Publikaci je možné poptávat zde: Volně dostupné na http://hdl.handle.net/10563/50143
Při poskytování služeb nám pomáhají cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas. Další informace