Disertační práce je zaměřena na problematiku jednotného řešení firemní
a vizuální komunikace a systematické budování značky kreativních center.
Opírá se o rozsáhlý výzkum prostředí a podmínek, ve kterém se kreativní centra
v řadě evropských zemí nachází a fungují. Právě tyto podmínky mají vliv
na možnosti a potenciál rozvoje dané značky v oblasti kreativních průmyslů.
Pro dobré fungování kreativního centra je důležitá komplexní vizuální
komunikace aplikovaná v off-line i on-line propagaci. Dodržením vizuální
jednoty a definovaných pravidel je možné vytvořit zapamatovatelnou a fungující
značku, která bude mít pozitivní vliv nejen na cílovou skupinu, ale i na interní
prostředí a zaměstnance. Nedílnou součástí disertační práce je i část projektová,
kterou tvoří vizuální styl Centra kreativních průmyslů a podnikání UPPER
při Univerzitě Tomáše Bati ve Zlíně. Díky získaným poznatkům tak bylo možné
vytvořit funkční a užívaný vizuální styl.
ISBN: | 978-80-7454-881-9 |
EAN: | 9788074548819 |
Počet stran |
37 stran |
Datum vydání |
20. 12. 2019 |
Pořadí vydání |
První |
Jazyk |
český |
Vazba |
e-kniha - pdf |
Autor: |
Michal Jakubec |
Nakladatelství |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
Tématická skupina |
999 - nezařazeno |
| Neprodejná publikace. Publikaci je možné poptávat zde: Volně dostupné na http://hdl.handle.net/10563/45879 |