Moderní medicína je nepochybně dobře rozvinutá ve světě. Velké části populace, zejména v rozvojových zemích, stále spoléhají na tradiční lékaře, léčivé rostliny a rostlinné léky pro primární péči. V poslední době vzrostl veřejný zájem o přirozené terapie v mnoha zemích s rostoucím využíváním rostlinných léčivých přípravků. Mnohé a různé formy tradičních léčivých přípravků se vyvinuly proti širokému rozdílu v etnologickém, kulturním, klimatickém, geografickém a dokonce i filozofickém pozadí. Posouzení těchto výrobků a zajištění jejich bezpečnosti a účinnosti prostřednictvím registrace a regulace zvyšuje jeho poptávku. V uplynulých letech byla motivace zaměřená na konzumaci rostlinných produktů kvůli rostoucímu významu lokálně značeného léčivého bylinného přípravku. Ve snaze pro-zkoumat trend užívání mezi spotřebiteli a strategie marketingu a prodeje, které používají místní malé a střední podniky, byla zvažována Konate Herbal v Ghaně. Tato práce se zaměřila na přehodnocení stávajících prodejních a marketingových strategií společnosti Konate Herbal v Ghaně a případně reengineeringu, nových živých strategií marketingu a brandingu pro společnost. Za tímto účelem se výzkumník zabýval chováním spotřebitelů a analyzoval současné portfolio marketingových a prodejních strategií. Za účelem dokončení této práce bylo testováno 5 hypotéz s primárními údaji pocházejícími od 203 zákazníků (n = 203) prostřednictvím online semistrukturovaných dotazníků a telefonického rozhovoru. Projekt provedl důkladnou analýzu chování a vnímání zákazníků k používání léčivého by-linného produktu pomocí statistického nástroje SPSS. Statistická analýza byla provedena pomocí nezávislého testovacího algoritmu chi-square. Nálezy odhalily, že proměnné jako: kvalitativní, přírodní, alternativní (náhradní), registrovaná a uznávání i mírná cenová úroveň jsou hlavními vlivnými faktory ovlivňujícími používání místních léčivých bylinných přípravků, zatímco oblast původu, dostupnost, vzdělání a věk byly zaznamenány jako vedlejší faktor. To také naznačilo, že společnost Konate Herbal využívala zejména tradiční reklamní nástroje pro vytváření povědomí o produktech, přičemž zanedbává příchod ICT a internetu. Projekt odráží náklady, čas a rizikovou složku.
ISBN: | 978-80-7678-017-0 |
EAN: | 9788076780170 |
Počet stran |
47 stran |
Datum vydání |
15. 09. 2021 |
Pořadí vydání |
První |
Jazyk |
anglický |
Vazba |
e-kniha - pdf |
Autor: |
Abdul Bashiru Jibril |
Nakladatelství |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
Tématická skupina |
999 - nezařazeno |
| Neprodejná publikace. Publikaci je možné poptávat zde: Volně dostupné na |