Název publikace Umění a nová média vymezuje pole zájmu autorského kolektivu, ale také taktiky pohybu tímto polem. Slovní spojení umění a nová média poukazuje k výzkumu vzájemných vlivů, referencí a fúzí umělecké kreativity a techniky, především informačních a komunikačních aparátů (od rozhlasu, přes první počítačovou grafiku, po virtuální světy a světovou počítačovou síť), jak se rozvíjel a proměňoval v průběhu 20. a začátku 21. století. Pozornost je věnována zejména těm momentům, kdy jednotlivá média byla „nová“ a v jejich recepci se zvlášť zřetelně odrážely naděje a obavy, které byly do nich promítány.
ISBN: | 978-80-210-5639-8 |
EAN: | 9788021056398 |
Doporučená cena: | 199 Kč |
Počet stran |
188 stran |
Rozměr |
148x210 mm |
Pořadí vydání |
1. |
Datum vydání |
2011 |
Jazyk |
český, anglický |
Vazba |
měkké desky, lepená brožura oříznutá po třech stranách |
Autor: |
Martin Flašar |
Autor: |
Jana Horáková |
Autor: |
Petr Macek a kol. |
Nakladatelství |
Masarykova univerzita |
Tématická skupina |
9 - Umění |