Oblasti produktového designu, výroby, marketingu a distribuce vyžadují v současné době rychlé reakce na změny, které přicházejí každý den. Tyto změny se projevují měnící se dynamikou a vztahem mezi fyzickým a digitál- ním prototypováním, materiálovými inovacemi a výrobou produktů. Takové procesy směřují k opětovnému zapojení a zainteresování zákazníka/spotřebi- tele do aktivní role pro design a produkci výrobků. Ještě důležitější roli pak hraje designér, respektive výrobce, kteří vystupují jako zodpovědní účastníci v širším kontextu udržitelnosti a environmentálního cítění. Klíčovým výzkum- ným cílem je teoretická a praktická syntéza fyzické výroby a virtuálních digi- tálních procesů v obuvnickém průmyslu. Toto zaměření výzkumu disertační práce zkoumající vzestup současných technologií a materiálů je doprovázeno cílem dosáhnout udržitelného produktového designu se zvláštním důrazem na výrobu obuvi.
ISBN: | 978-80-7678-135-1 |
EAN: | 9788076781351 |
Počet stran |
48 stran |
Datum vydání |
30. 12. 2022 |
Pořadí vydání |
První |
Jazyk |
český |
Vazba |
e-kniha - ostatní |
Autor: |
Lucie Trejtnarová |
Nakladatelství |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
Tématická skupina |
999 - nezařazeno |
| Neprodejná publikace. Publikaci je možné poptávat zde: Volně dostupné na http://hdl.handle.net/10563/52411 |