Kniha „Síla komunikace a umělecká galerie“ se zabývá tématy a náměty, které dosud nebyly dostatečně studovány a popsány. Autoři zde specificky aplikují multidisciplinární zaměření na vazbu mezi marketingem a výtvarným uměním. Tento přístup je vzácný, ale důležitý a relevantní.
Kniha mě zaujala jako umělce, ředitele Neiman Center for Print Studies i přednášejícího na univerzitě. Velmi zajímavá, cenná a poutavá četba nabízí nejen užitečné informace, ale i originální umění současných českých výtvarníků, na němž byl založen publikovaný výzkum.
Tomas Vu, BFA, MFA;
the LeRoy Neiman Professor of Visual Arts
PREFACE
Art is communication. It makes thought visible to us. It slows us down. It makes us pause, look, consider, and ask questions. It requires us to be active participants in the reading of the work, asking questions about ourselves, the nature of what it is we’re looking at, and the nature of its relationship to us.
ISBN: | 978-80-87865-41-5 |
EAN: | 9788087865415 |
Doporučená cena: | 680 Kč |
Počet stran |
311 stran |
Rozměr |
210x270 mm |
Datum vydání |
01. 03. 2018 |
Pořadí vydání |
1. |
Vazba |
kniha, brožovaná vazba |
Jazyk |
anglický |
Autor: |
Jitka Černá |
Autor: |
Miriam Margala |
Autor: |
Jana Boučková |
Autor: |
Olga Trčková |
Nakladatelství |
Ekopress, s.r.o. |
Tématická skupina |
9 - Umění |