Spojení: +420 272 660 644
Registrace Přihlásit se


Zapomenuté heslo

The Power of Communication and the Gallery

Kniha „Síla komunikace a umělecká galerie“ se zabývá tématy a náměty, které dosud nebyly dostatečně studovány a popsány. Autoři zde specificky aplikují multidisciplinární zaměření na vazbu mezi marketingem a výtvarným uměním. Tento přístup je vzácný, ale důležitý a relevantní. Kniha mě zaujala jako umělce, ředitele Neiman Center for Print Studies i přednášejícího na univerzitě. Velmi zajímavá, cenná a poutavá četba nabízí nejen užitečné informace, ale i originální umění současných českých výtvarníků, na němž byl založen publikovaný výzkum. Tomas Vu, BFA, MFA; the LeRoy Neiman Professor of Visual Arts PREFACE Art is communication. It makes thought visible to us. It slows us down. It makes us pause, look, consider, and ask questions. It requires us to be active participants in the reading of the work, asking questions about ourselves, the nature of what it is we’re looking at, and the nature of its relationship to us.
ISBN:978-80-87865-41-5
EAN:9788087865415
Doporučená cena:680 Kč
Počet stran 311 stran
Rozměr 210x270 mm
Datum vydání 01. 03. 2018
Pořadí vydání 1.
Vazba kniha, brožovaná vazba
Jazyk anglický
Autor: Jitka Černá
Autor: Miriam Margala
Autor: Jana Boučková
Autor: Olga Trčková
Nakladatelství Ekopress, s.r.o.
Tématická skupina 9 - Umění
Při poskytování služeb nám pomáhají cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas. Další informace